eitaa logo
عـَکــاسِ¹²⁸
125 دنبال‌کننده
1هزار عکس
489 ویدیو
2 فایل
-¹⁰⁰¹- -¹⁶⁸- ''چکیده‌ای‌ازعمقِ‌زندگی'' [شهیدحسین‌حمامیان/شهید‌میلاد‌ملک] .__._.__. وَ‌چِه‌سِلاحی‌بَرَندِه‌تَر‌اَز‌دوربینی‌، کِه‌حَقیقَت‌را‌آشکار‌میسازَد. 𓆝𓆟𓆞𓆝 جایی‌برای‌سخن: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_14mjtkb&btn=¦𝒜𝓀𝒶𝓈.¹²⁸
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ‹ قلب‌شیشه‌ای ›
کی‌فک‌میکرد‌خیابون‌گردی‌ اَفضَل‌عبادت‌ماه‌‌رمضون‌باشه‌‌ه‌ه‌ه؟💀 = )
هدایت شده از ᵍˡᵃˢˢ ᵐᵒᵒⁿ
ظاهراً برخی دوستان، تاریخ رو با فانتزی‌های هالیوودی اشتباه گرفتن! کسایی که سنگ آمریکا و اسرائیل رو به سینه می‌زنن، باید بدونن که این دو “دموکرات” بزرگ، در کارنامه‌شون جز خونریزی، کودتا و تروریسم دولتی چیز دیگه‌ای ندارن. آمریکا: از ویتنام و عراق گرفته تا افغانستان و سوریه؛ هر جا آمریکا «کمک» کرده، جز ویرانی، فقر و دیکتاتوری چیزی باقی نمونده. کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از ساواکِ شکنجه‌گر، و تحریم‌های فلج‌کننده‌ای که نفس مردم رو گرفته، بخش کوچکی از «دوستی» اون‌هاست. ادعای «آزادی» اونا، آزادیِ استفاده از بمب‌های خوشه‌ای بر سر مردم بی‌گناهه. اسرائیل: حکومتی که با زور و ترور برپا شده و با کودک‌کشی و اشغال سرزمین دیگران «امنیت» خودش رو تضمین می‌کنه. هر روز شاهد نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین‌المللی از جانب این رژیم هستیم. دفاع از چنین رژیمی، فراتر از حماقته، خیانته. طرفداران پهلوی: واقعاً مضحکه که عده‌ای هنوز دل به بر داستان ها و روایت های دروغین «عصر طلایی» پهلوی بستن. اون «عصر طلایی» با دلارهای نفتی آمریکا، با سرکوب وحشیانه‌ی مخالفان توسط ساواک، و با وابستگی کامل به غرب ساخته شده بود. شاه، آخرین مهره‌ی آمریکا بود که وقتی تاریخ مصرفش تموم شد، مثل دستمال کاغذی دور انداخته شد. آیا این «محبوبیت» بود که باعث شد در نهایت با ذلت از ایران فرار کنه؟ غیرت ما: در مقابل این همه دروغ و توهین، یادآوری می‌کنم که غیرت یعنی ایستادن پای وطن، حتی وقتی با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کنیم. یعنی به جای اینکه کدخدا رو ببینیم، به توان خودمون تکیه کنیم. یعنی مشکلاتمون رو خودمون باید حل کنیم، نه اینکه چشم به دست بیگانه بدوزیم یا با خون مظلومانِ دیگران (مثل مردم فلسطین) امنیت بخریم. حرف آخر: کسی که تاریخ رو نفهمه، محکومه به تکرار اشتباهات گذشتگان. ما این خاک رو با خون شهدا و رنج همین مردم ساختیم. اینجا نه جای نوکری آمریکا و اسرائیل است، و نه جای آرزوی بازگشت دیکتاتورهای وابسته. این سرزمین، صاحب داره و صاحبش مردمش هستن. /آوین/
چه کیفی میده کف خیابون بودن🤌🏻
تف‌تو‌404🚶🏻‍♂
گر پدر رفت، تفنگِ پدری هست هنوز .
درس امروزِ، مدرسۀ دخترانۀ میناب، وطن بود💔:)
🔖توئیت دقایق قبل قالیباف در پاسخ به پزشکیان 🔻عضویت در 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2595225693Cb759e2481e
در کشوری که نه رهبر دارد، نه فرمانده سپاه، نه فرمانده نیروهای مسلح، نه‌ فرمانده وزارت دفاع، و نه رئیس جمهور قابل؛ هنوز هم شک دارید که کسی جز صاحب‌الزمان‌ عجل‌‌الله‌فرجه این جنگِ حق علیه‌ باطل را هدایت می‌کند؟! 🔻عضویت در 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2595225693Cb759e2481e
بوی‌سجاده‌ی‌خونین‌علی‌می‌آید.
عـَکــاسِ¹²⁸
💔🥀
روزه‌بود‌آقا!.