کاش الان کربلا بودم، به ضریحت نگاه میکردم و میگفتم چقد این آدما حالمو بد کردن....
عـَکــاسِ¹²⁸
پارسال نجف و امسال... شهیدسیدمحمدحسیناحدینژاد 🙂💔
پارسال اربعین و امسال...
شهیدامیرعلیحاجیزاده
هدایت شده از ریحان؛
17.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جا موندیم دیگه؛ چی بگیم...مگه چیزیم میشه گفت:)
هدایت شده از کانال حسین دارابی
داریم به مرحله عربی حرف زدن ایرانیها و فارسی حرف زدن عراقیا نزدیک میشیم
یه بار از یه عراقی پرسیدم
أین شارع حکیم (خیابون حکیم کجاس)
گفت مستقیم سمت چپ
گفتم شکراً
گفت خواهش میکنم
درحالت سکوت به راه مستقیمم ادامه دادم
واقعا اسپیکینگ فارسیشون خوبه
عـَکــاسِ¹²⁸
داریم به مرحله عربی حرف زدن ایرانیها و فارسی حرف زدن عراقیا نزدیک میشیم یه بار از یه عراقی پرسیدم
حالا شما هی دل مارو خون کن💔