باید رها کنی تا بشود، باید پیگیر نباشی، نپرسی، نخواهی، نشنوی، نبینی، سوال نکنی! باید بیخیال شوی و دست برداری، باید بگذری و عبور کنی. باید بروی و دور شوی و سر بر نگردانی و کنجکاو نباشی و اهمیتی ندهی.
باید بیتفاوت شوی و صبور باشی و اصرار نکنی؛ باید فارغ شوی و بیطرفانه به مسیر خودت برگردی تا هرآنچه میخواستی برای تو ممکن شود و بدون تقلا دست پیدا کنی به هرآنچیزی که برایش میدویدی و صدِ خودت را میگذاشتی و نمیشد!
هدایت شده از •l'm saba•
من ترک چایی کرده بودم سالیانی ؛ موکب به موکب اربعین چاییخورم کرد .
من از خیلی چیزا بدم میاد ولی اگه بهت نمیگم و به روت نمیارم چون برام ارزشی نداری عزیزم😅