هدایت شده از •l'm saba•
من ترک چایی کرده بودم سالیانی ؛ موکب به موکب اربعین چاییخورم کرد .
من از خیلی چیزا بدم میاد ولی اگه بهت نمیگم و به روت نمیارم چون برام ارزشی نداری عزیزم😅
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
pov:
ماهم دلمون میخواست شب اربعین اینجوری بین الحرمین باشیم ،ولی خب . . .