هدایت شده از فـاسـانـگـار|𝐅𝐚𝐬𝐚 𝐍𝐞𝐠𝐚𝐫🇮🇷
من بیشتر دوست دارم
پیش گربه ها باشم تا ادما...🐈🌱
وسط تجمع این گربه نانازی رو دیدم...
خیلی ناز و ترسو بود💔🥺
#فاسا_نگار #گربهها #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
عـَکــاسِ¹²⁸
من بیشتر دوست دارم پیش گربه ها باشم تا ادما...🐈🌱 وسط تجمع این گربه نانازی رو دیدم... خیلی ناز و ترس
امشب واقعا زیبا و شلوغ بود
این گربه رو که دیدیم هم میترسیدیم که یهو بپره رومون هم دوست داشتیم نازش کنیم 🚶🏻♂
کلی هم غیبت ماهدختخانوم رو کردیم که اگه اینجا بود از ترس نمیزاشت ماهم عکس بگیریم🤣🦦
بماندبهیادگار1405/01/12🐈
عـَکــاسِ¹²⁸
ازدیشببهبعدازعدد10متنفرم...😅🚶🏻♀
سادات بازم میگما میخوای مهمون ما باش ما حساب کنیم😂
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویرانهشودشهر[تِلاویو]بزودی،
وَللهنَمانَداثرازآلسعودی.
عـَکــاسِ¹²⁸
02:52 ֶֶָָ֢֢03:10 ֶֶָָ֢֢06:56 ֶֶָָ֢֢07:24 ֶֶָָ֢֢ 03:32 ֶֶָָ֢֢03:58 ֶֶָָ֢֢07:43 ֶֶָָ֢֢09:14 ֶֶָָ֢֢ 04
|ممنونماگرنروی
میمیرماگربروی|
-¹⁴⁰⁵'⁰¹'¹³-