اینجاایرانه،
واینمعمولیترینخردسالوطنپرستایرانی. . .
[عکاس]🇮🇷🌱
عـَکــاسِ¹²⁸
وَمَنبادوچَشمخویشتَندیدَمکهجانَممیرَوَد. شهیدمیلادملک''
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وَشهیدیَعنی:
یاحُسینگُفتَنباجانودِل،
نَهبازَبان.
"شهیدمیلادملک"
تمام میشود این ایام ..
آن وقت ؛
دیگر "بزن که خوب میزنی" در اول پلی لیستمان نیست .
صبح به صبح اخبار چک نمیکنیم .
بازاریان برای پیدا شدن خلبان دشمن جایزه نمیگذارند .
خبر شهادت نمیشنویم .
دلمان برای شب های قدرِ ایران تنگ میشود .
اما تمامِ صحنه ها
از مادری که ۸ شهید داد و کمر راست کرد "که فدای سرِ ایران و اسلامم"
از چشمان مظلوم مجتبی ۳ روزه .
از دست خط هایِ زیبایی که روی موشک ها قلم میزنند ؛
جایی لابه لایه تخت جمشید و بیستون و گنج نامه ،
حک خواهند شد .
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بنظرتبیستوپنجسالگیشچهشکلیه؟
"شهیدمیلادملک''