هدایت شده از قشاع :)
ی جایی از قشاع نوشته بود... :
اگه یه روز حالت خیلی بد بود و نمیتونستی حرف بزنی؛ بهم زنگ بزن و سکوت کن، من اونقدر به سکوتت گوش میدم که خالی شی.🥲
بیاین بهم قول بدیم که وقتی ناراحتی خودمون، قایم و گم و گور نکنیم، خیلی بی انصافیه وقتی ما باهم خندیدیم اما تو تنهایی گریه کنیم. بیا اینجا تا با غم و شادی ها باهم باشیم :)
https://eitaa.com/haniye128 یه سر بزن به ما❤️🫂
@roghaye_Banu315 .نغمه(1).mp3
زمان:
حجم:
4.7M
-بیچارهاونکهحرمروندیده؛
بیچارهتراونکهدیدکربلاتو. . .
عـَکــاسِ¹²⁸
اومیاید،شهیداننیزمیآیند وآوینیومریدانشروایتمیکنند فتحِنهاییرا. بهوقتِسالروزشهادتشهید
پندار ما این است که ما ماندهایم و شهدا رفته اند ، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند .
[شهیدسیدمرتضیآوینی/کامران]