744.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برام شیرکاکائو بخر تا زندگیمو به نامت کنم
هدایت شده از ماهدُخت||mahdokht🇮🇷
فقطالانمنتظرماستینمبهدستگیرهگیرکنه
بشینمگریهکنم:))
یه جوری گرمه و برقا رفته که دلم میخواد برم پزشکیانو بندازم توی کوره آجر پزی بگم برادر فک کن زمان قدیمه و پنکه و کولر نیست🔫⚰
هدایت شده از ایران خانوم¹⁶⁸🎒
قربون رییسجمهور منتخب مردم برم که انقدر مدیریتش خوبه که برقا میخواد دو نوبت بره آب هم که با برق میره تو زمستون که کمبود گاز داریم مدرسه ها هم که میخواد تلفیقی شه چقدر خوبی تو مرد چقدر خوبی