هدایت شده از ماهدُخت||mahdokht🇮🇷
خونهمون بررهست و من یه سیامک انصاری ِ زلزده به دوربین.
عـَکــاسِ¹²⁸
خونهمون بررهست و من یه سیامک انصاری ِ زلزده به دوربین.
چقد قشنگ گفتی چقد دوست داشتم🎀
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از دلتنگی برات بگم یا از بغضِ شبونه هام؟!