عـَکــاسِ¹²⁸
خونهمون بررهست و من یه سیامک انصاری ِ زلزده به دوربین.
چقد قشنگ گفتی چقد دوست داشتم🎀
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از دلتنگی برات بگم یا از بغضِ شبونه هام؟!
عـَکــاسِ¹²⁸
بخدا که حقیقته جدیدا با هر یدونه عکسی که محدثه از شهید ملک میفرسته ذوق میکنم😂🤝
خدا از آسمون میفرسته 😂