هدایت شده از ایران خانوم¹⁶⁸🎒
قربون رییسجمهور منتخب مردم برم که انقدر مدیریتش خوبه که برقا میخواد دو نوبت بره آب هم که با برق میره تو زمستون که کمبود گاز داریم مدرسه ها هم که میخواد تلفیقی شه چقدر خوبی تو مرد چقدر خوبی
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی عطر قدیمیتو پیدا میکنی
و میری به اوج خاطرات:)