به تو نامه مینویسم
ای عزیز رفته از دست
ای خوشبختی پس از تو
گم شد و به قصه پیوست. . .
اگر ناراحتم کنید دیگه مکالمه رو باهاتون ادامه نمیدم و مکانیزم "باشه" فعال میشه.
عمیقاً به ترکیبی از پاییز، قهوه، بارون، کافه، لباسای چهارخونه، هودی و بوت، قدم زدن زیر بارون و هااا کردن دستام از سرما نیاز دارم. . .
کاش همه فیلما رو اینجوری بساز
حداقل توش یه زن و شوهر بازی کنن قشنگ کنن اون فیلمو با عشق واقعی شون🙂🤏
Arianfar4_5929353539271792498.mp3
زمان:
حجم:
14.1M
اونا تورو واسه خودت نمیخوان، واسه وقتی که تنها شدن، وقتی یچیزی نیاز داشتن میخوانت-