عـَکــاسِ¹²⁸
تو در مصافت بارانی و من درشکه ای از اشکت. . .
باب دلمی بس که تورا خوب کشیدن
چشمای تو تهرونو به آشوب کشیدن
عـَکــاسِ¹²⁸
Pov: یه رفیق داری که نه ازش عکسی داری نه باهم تلفنی صحبت میکنی چی بشه که همدیگه رو هم ببینین ولی تا
داریم تجدید خاطره میکنیم و من دارم پیر میشمممممم🤦🏻♀😂
درود به رفاقت های خاموش
نه تماس های مداوم
نه پیامهای هر روزه
فقط یه قانون نا نوشته که میگه :
«هر وقت بخوای ، هستم»
به اندازهی تمام دفعاتی که ازت ناراحت شدم،
و تو فهمیدی و حتی سعی نکردی درستش کنی؛
ازت دور شدم.