من شاید حالم خوب نباشه ولی کافیه یه نینی ببینم تا بهترین حال دنیا رو داشته باشم🥺🌱
هرچی سنم بالاتر میره درک میکنم چرا بعضی از مردم یه دفعه ناپدید میشن و یه زندگی شخصی و ساکت رو انتخاب میکنن.
چقدر غم انگیز است آدم بخواهد تمام وقت مراقب خود باشد تا آنچه را احساس میکند به زبان نیاورد.