eitaa logo
@pnu100 📚 دانلود رایگان کتاب، جزوه و نمونه سوالات دانشگاه 🎓
186.8هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.8هزار ویدیو
47.4هزار فایل
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋🔖 ❣گروه محفل‌دورهمی دانشجویان👇تلگرام وایتا 💙👩‍🎓👨‍🎓➔ t.me/dorehamiPnu100 🧡👩‍🎓👨‍🎓➔ eitaa.com/joinchat/2156593163C54ca04252d
مشاهده در ایتا
دانلود
برنامه آمار توصیفی علوم تربیتی استاد فاریابی
برنامه اولیه استاد مرضیه داودی - علوم تربیتی
اطلاع رسانی مجدد : بدینوسیله از دانشجویان گرامی درخواست می شود به جای درس عمومی فلسفه اخلاق با کد 1211411 درس آیین زندگی را انتخاب نمایند. کلاس های این ترم فلسفه اخلاق برگزار نمی شوند. خواهشمند است در زمان حذف و اضافه نسبت به حذف این درس اقدام نمایید. @pnu100
مراحل ثبت نام دانشجویان الورود 1-ثبت نام غیر حضوری توسط خود دانشجو در سایت گلستان 2-تایید ثبت نام و تایید توسط کارشناس و اخذ شماره دانشجویی 3-مراجعه به سیستم گلستان https://reg.pnu.ac.ir جهت انتخاب واحد کاربری: شماره دانشجویی رمز : کدملی یا ش.ش واریز شهریه علی الحساب ثابت و متغیر : شهریه --- پرداخت های الکترونیکی با رمز دوم پویا مراحل انتخاب واحد : ثبت نام – ثبت نام اصلی ( جهت اخذ لیست 8 ترم) به سایت http://pnu.ac.ir/portal/home/ ✅ آموزش ⬅️ معرفی رشته ها ⬅️ راهنمایی رشته های کارشناسی ⬅️ انتخاب رشته ⬅️ لیست ارائه دروس اخذ گزارش انتخاب واحد ( گزارش 101 ) : گزارش آموزش – گزارش انتخاب واحد سایت برگزاری کلاس های الکترونیکی (گوگل کروم یا فایر فاکس ): https://lms.isfahan.pnu.ac.ir/ کاربری : شماره دانشجویی رمز : کدملی با aA مثلا 1171161154aA قبل از وارد شدن به سیستم ، نرم افزار های مورد نظر را از قسمت چپ یا پایین سایت دانلود نمایید. بعد از نصب نرم افزار ها وارد سیستم شده و در قسمت کلاس ها ⬅️ برنامه کلاسی را مشاهده نمایید. در ضمن در صورت مشاهده نشدن دروس کمی باید صبر نمایید تا سیستم در روزهای آینده به روز رسانی می گردد. الورود @pnu100
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث سازمان کتابخانه ها،موزه ها و مرکز اسنادآستان قدس رضوی library.aqr.ir/Quarn library-quran_menu_primary library-quran_menu_services آیین نامه ها درباره ما ارتباط با ما (library-quran) منو زبان ها فارسی عربی برخی تفاوت های برزخ و قیامت برخی تفاوت های برزخ و قیامت شفاعت شفاعت اهل بیت علیهم السلام در عالم برزخ شامل حال افراد گنهکار و گرفتار نمی شود و شفاعت ایشان مختص به روز قیامت است. مطابق آنچه از نصوص قرآن کریم و اخبار و روایات متواتر و غیر قابل انکاری که از رسول اکرم و ائمه اطهار رسیده است استفاده می شود، هیچ کس بلافاصله پس از مرگ وارد عالم قیامت کبری نمی شود، زیرا قیامت کبری مقارن است با یک سلسله انقلاب ها و دگرگونی های کلی در همه موجودات زمینی و آسمانی که ما سراغ داریم یعنی کوه ها، دریاها، ماه، خورشید، ستارگان و کهکشان ها. هنگام قیامت کبری هیچ چیزی در وضع موجود باقی نمی ماند. به علاوه در قیامت کبری اولین و آخرین جمع می شوند، و ما می بینیم که هنوز نظام جهان برقرار است و شاید میلیون ها و بلکه میلیاردها سال دیگر نیز برقرار باشد و میلیاردها میلیارد انسان دیگر بعد از این بیایند. از نظر قرآن کریم انسان پس از مرگ دو عالم را طی می کند: عالمی که مانند عالم دنیا پایان می پذیرد و "عالم برزخ" نامیده می شود، دیگر عالم قیامت کبری که به هیچ وجه پایان نمی پذیرد. قرآن کریم از زندگی پس از مرگ تا قیامت کبری با کلمه "برزخ" تعبیر کرده است. در سوره مۆمنون آیات 99 و 100 می فرماید: «حتی اذا جاء احدهم الموت قال رب ارجعون * لعلی اعمل صالحا فیما ترکت، کلا انها کلمه هو قائلها و من ورائهم برزخ الی یوم یبعثون؛ تا آنگاه که یکی از آنها را مرگ فرا می رسد می گوید: پروردگارا! مرا باز گردان، باشد کار شایسته ای در زمینه هایی که نکرده ام انجام دهم. ابدا، این صرفا سخنی است که او گوینده آن است و از جلوی آنها از حین مرگ تا روزی که مبعوث شوند برزخ و فاصله ای است». حقائق در عالم برزخ به نحوی بسیار ضعیف تر از عالم قیامت رخ می نمایانند. همچنین نعمت ها و عذاب های برزخی بسیار ضعیف تر از نعمت ها و عذاب های روز قیامتند از این روست که خداوند متعال درباره ی عذاب برزخی قوم فرعون مشاهده ی آتش را بیان فرموده ولی عذاب روز قیامتشان را دخول و ورود در آتش ذکر کرده است؛ (غافر 46) که به مراتب جانگدازتر است این آیه تنها آیه ای است که فاصله میان مرگ و قیامت را "برزخ" خوانده است. در این آیه از ادامه حیات بعد از مرگ، همین قدر سخن آمده است که انسان هایی پس از مرگ اظهار پشیمانی می کنند و درخواست بازگرداندن به دنیا می نمایند و به آنها پاسخ منفی داده می شود. این آیه کاملا صراحت دارد که انسان پس از مرگ دارای نوعی حیات است که تقاضای بازگشت(رجوع) می کند ولی تقاضایش پذیرفته نمی شود. آیاتی که دلالت می کند که انسان در فاصله مرگ و قیامت از نوعی حیات برخوردار است و در آن حال شدیدا احساس می کند، گفت و شنود دارد، لذت و رنج و سرور و اندوه دارد و بالاخره از نوعی زندگانی سعادت آمیز (یا شقاوت آلود) برخوردار است، زیاد است. مجموعا در حدود 15 آیه است که در قرآن کریم به نحوی از انحاء یک جریان حیاتی را یاد کرده است که می رساند در فاصله بین مرگ و قیامت از یک حیات کامل برخوردار است. لذا با توجه به آیات قرآن غیر از دنیای قیامت که در آن به حساب کلی افراد رسیدگی می شود، دنیای دیگری در بین این دنیا و دنیای قیامت وجود دارد که آن را اصطلاحا می گویند عالم برزخ. برزخ یعنی حائل و واسطه. عالم برزخ یعنی عالمی که در بین عالم دنیا و عالم آخرت قرار گرفته. و به همین جهت در عالم برزخ هم با اینکه هنوز حساب کلی افراد رسیدگی نشده است و در قیامت باید رسیدگی بشود، افراد مختلفند، بعضی متنعمند و بعضی معذب. این است که فرموده اند: «القبر اما روضه من ریاض الجنه، او حفره من حفر النیران؛ عالم قبر برای انسان یا به منزله باغی است از باغ های بهشت و یا به منزله گودالی است از گودال های جهنم. قیامت اهل سعادت، از همان توفی و مردن، سعادتشان شروع می شود، و اهل عذاب، از همان مردن، عذاب برزخیشان آغاز می گردد. این آیه بر همین مطلب دلالت می کند. قرآن نمی گوید که قبل از قیامت، مردم، چه سعید و چه شقی همین طور منتظر نگهداشته می شوند برای محاکمه نهایی و تا آن وقت همه در یک حالت انتظار به سر می برند و به همین جهت می فرماید اگر ببینی آن زمان را که فرشتگان می آیند اخذ می کنند، توفی می کنند، تحویل می گیرند به تمام و کمال کافران را و فقط بدنشان می ماند که بعد می پوسد، و اینها را معذب می دارند (عذاب عالم برزخ) این بدن دیگر در کار نیست ولی با این حال عذابش هست. «یضربون وجوههم و ادبارهم؛ در حالی که بر صورت ها و پشت هایشان می کوبند؟» (سوره محمد،27). از پیش رو و پشت سر، اینها را می زنند و به آنها می گویند عذاب سوزان
را بچشید. قیامت کبری بر خلاف عالم برزخ که مربوط به فرد است و هر فردی بلافاصله وارد عالم برزخ می گردد، مربوط است به جمع، یعنی به همه افراد و همه عالم، حادثه ای است که همه اشیاء و همه انسان ها را در بر می گیرد و واقعه ای است که برای کل جهان رخ می دهد، کل جهان وارد مرحله جدید و حیات جدید و نظام جدید می گردد. قرآن کریم ظهور این حادثه بزرگ را مقارن با خاموش شدن ستارگان، بی فروغ شدن خورشید، خشک شدن دریاها، هموار شدن ناهمواری ها، متلاشی شدن کوه ها و پیدایش لرزش ها و غرش های عالمگیر و دگرگونی ها و انقلابات عظیم و بی مانند بیان کرده است. مطابق آنچه از قرآن کریم استفاده می شود تمامی عالم به سوی انهدام و خرابی می رود و همه چیز نابود می شود و بار دیگر جهان نوسازی می شود و تولیدی دیگر می یابد و با قوانین و نظامات دیگر که با قوانین و نظامات فعلی جهان تفاوت های اساسی دارد، ادامه می یابد و برای همیشه باقی می ماند. قیامت کبری بر خلاف عالم برزخ که مربوط به فرد است و هر فردی بلافاصله وارد عالم برزخ می گردد، مربوط است به جمع، یعنی به همه افراد و همه عالم، حادثه ای است که همه اشیاء و همه انسان ها را در بر می گیرد و واقعه ای است که برای کل جهان رخ می دهد، کل جهان وارد مرحله جدید و حیات جدید و نظام جدید می گردد نفی شفاعت در عالم برزخ از بسیاری از روایات ائمه ی معصومین این نکته روشن می شود که شفاعت ایشان در عالم برزخ شامل حال افراد گنهکار و گرفتار نمی شود و شفاعت ایشان مختص به روز قیامت است. امام صادق در این باره می فرمایند: «شیعیان ما، با شفاعت پیامبر ـ صلّی الله علیه و آله ـ و امامان معصوم ـ علیه السّلام ـ در قیامت همگی بهشتی اند اما سوگند به خدا از وضع و حالتان در برزخ خوف دارم (الکافی، ج3، ص 242) - زیرا در برزخ شفاعت نیست - باید توجه داشت که برخی از روایات و یا مکاشفات بزرگان درباره تصرفات ائمه در حالات برزخی برخی گرفتاران از باب شفاعت مصطلح نبوده بلکه از باب تصرف به ولایة تکوینی است که در چارچوب شفاعت قرار ندارد. تفاوت نعمت ها و عذاب های برزخی و اخروی همان گونه که می دانیم حقائق در عالم برزخ به نحوی بسیار ضعیف تر از عالم قیامت رخ می نمایانند. همچنین نعمت ها و عذاب های برزخی بسیار ضعیف تر از نعمت ها و عذاب های روز قیامتند از این روست که خداوند متعال درباره ی عذاب برزخی قوم فرعون مشاهده ی آتش را بیان فرموده ولی عذاب روز قیامتشان را دخول و ورود در آتش ذکر کرده است؛ (غافر 46) که به مراتب جانگدازتر است. http://www.tebyan.net برچسب‌ها:
سازمانی.pdf
4.48M
📙جزوه : روانشناسی صنعتی سازمانی (فصل ۱تا۸-چاپ جدید) مولف : مایکل جی .آموت مترجم : جهانبخش صادقی منبع جدید @pnu100
📚 نام کتاب : مبانی کنترل کیفیت در صنایع غذایی ؛ رسول پایان 🔅تعداد صفحات : 465 💳 قیمت 🔻کتابی که هر مهندس صنایع غذایی برای کار کردن تو محیط کارخانه بهش نیاز داره چون کلی نکته های آموزشی و ریزه کاری های مهندسی رو آموزش داده . 📌سرفصل ها : 👇 🔻کلیات 🔻عوامل موثر بر کیفیت مواد غذایی 🔻مراحل اصلی در کنترل کیفیت مواد غذایی 🔻نمودارهای کنترل کیفی مواد غذایی 🔻کنترل کیفیت آماری 🔻بازرسی مواد غذایی 🔻استاندارد های مواد غذایی 🔻تقلب در مواد غذایی 🔻قانون مواد خوردنی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی 🔻سیستم های Haccp در صنایع غذایی 🔻اصول استاندارد و ممیزی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی 🔻عیب یابی و حل مشکلات در صنایع غذایی 🔻سیستم های کنترل خودکاردر صنایع غذایی 🔻سازمان دهی واحد کنترل کیفیت 📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا