. آقــایپــوچ .
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl22z9x&btn=..آقای.پوچ..(عماد) سلام ؛ همینجوری باش
سلامم ؛
هستید یکم بحرفیمم ؟!
سلااام خوبی.؟ بهتری؟ چیشده بود؟
.
سلام میگذرونیم خداروشکرر ، بله الحمدلله..
یکم حالم بد شده همین
آیا حسادت به یه نفر چیز بدیه؟
.
هم آره هم نه
بعضی حسادت ها باعث میشه تلاش کنی اونو بکشی پایین ولی بعضی حسادت ها باعث میشه تلاش کنی خودتو بهتر کنی و پیشرفت کنی
جای خوب سراغ نداری برا دهه دوم !؟
.
نه جدی خودم هم دنبال یه جا خوب هستم اگه پیدا کردین به من هم بگین😂😔
البته شاید رفیقام بدونن من سه روز بیرون نرفتم و نرفتم پیششون خبر بگیرم
خوب من الان به یه نفر حسودیم شده چیکار کنم
.
تلاش کن پیشرفت کن که اون به تو حسودیش بشه