https://eitaa.com/6046862/69514
بهخاطر رنگ چشماش و خوی درندهش پلنگ بیشتر بهش میاد. 😭
https://eitaa.com/PostScript/1241
ملکه مادر باید راسو با بقدری ناز و سفید و زیباست که یادت میره چقدر میتونه و حسود و وحشی باشه
~ نکتهی خیلی خوبیه، خوشگله جدی.
https://eitaa.com/PostScript/1239
بعد از این وسط سریال حس میکنم دارم زوتوپیا میبین😭🤣
~ 😂😭😂😭😂
اومدم که بگم من امروز "روایت طف" رو که با صدا و نویسندگی حامد عسکری به صورت رایگان در طاقچه موجوده گوش کردم، زاویه دید جالبی داشت، هرچند که خودم میتونم نقد بهش وارد کنم ولی خالی از لطف نیست اگه دلتون همراه میشه ۴۰ دقیقه بهش گوش بدین.
تکمیل کنم که "هفتاد و سومین نفر" رو هم از همون سکو و با اشتراک بینهایت گوش کردم، با صدای بهروز رضوی، حامد بهداد و شهاب حسینی. روایت مقتل و مستند تاریخی بود در ۵۰ دقیقه.
به شخصه با این بیشتر ارتباط برقرار کردم.
نقدات عالین
بالاخره یه سلیقه حق پیدا کردم
~ از سلیقهم تعریف میکنین حس میکنم غبار پری میریزه رو سرم. 😭✨
ببینم شما تا آخرش عزیزترینم رو دیدی 😭
~ وای آره، اینم یکی از چیزایی بود که قرار بود درموردش صحبت کنم و نقدی بنویسم که تا الان نشده.
https://eitaa.com/PostScript/311
نقدایی که میکنی خیلی خوبن حتی اگه فیلم خاصی نباشه مثل این. فقط خوبارو معرفی نکن
~ میدونی چرا دیگه اینکارو نکردم؟ چون خیلی وقتا اثر عکس داره و آدمها کنجکاو میشن ببینن چی توشه که میگی نبین، همچنین اینکه اگر یه چیز رو بگم نبینین باید چندتا گزینه بهتر بهتون برای دیدن بدم که چون زیاد فعال نیستم نمیشه و میترسم بدتر مشتاق بشین به دیدنش.