نقدات عالین
بالاخره یه سلیقه حق پیدا کردم
~ از سلیقهم تعریف میکنین حس میکنم غبار پری میریزه رو سرم. 😭✨
ببینم شما تا آخرش عزیزترینم رو دیدی 😭
~ وای آره، اینم یکی از چیزایی بود که قرار بود درموردش صحبت کنم و نقدی بنویسم که تا الان نشده.
https://eitaa.com/PostScript/311
نقدایی که میکنی خیلی خوبن حتی اگه فیلم خاصی نباشه مثل این. فقط خوبارو معرفی نکن
~ میدونی چرا دیگه اینکارو نکردم؟ چون خیلی وقتا اثر عکس داره و آدمها کنجکاو میشن ببینن چی توشه که میگی نبین، همچنین اینکه اگر یه چیز رو بگم نبینین باید چندتا گزینه بهتر بهتون برای دیدن بدم که چون زیاد فعال نیستم نمیشه و میترسم بدتر مشتاق بشین به دیدنش.