"پِیوَست"
پنجماً شاید بعضی متوجه منظورم نشن، من خیلی وقتا به یه چهره که نگاه میکنم از لحاظ قرارگیری اجزای صور
به نظرتون نخست وزیر رو بگم راسو و ملکه مادر رو پلنگ بهتر حق مطلب ادا نمیشه؟
https://eitaa.com/6046862/69514
بهخاطر رنگ چشماش و خوی درندهش پلنگ بیشتر بهش میاد. 😭
https://eitaa.com/PostScript/1241
ملکه مادر باید راسو با بقدری ناز و سفید و زیباست که یادت میره چقدر میتونه و حسود و وحشی باشه
~ نکتهی خیلی خوبیه، خوشگله جدی.
https://eitaa.com/PostScript/1239
بعد از این وسط سریال حس میکنم دارم زوتوپیا میبین😭🤣
~ 😂😭😂😭😂
اومدم که بگم من امروز "روایت طف" رو که با صدا و نویسندگی حامد عسکری به صورت رایگان در طاقچه موجوده گوش کردم، زاویه دید جالبی داشت، هرچند که خودم میتونم نقد بهش وارد کنم ولی خالی از لطف نیست اگه دلتون همراه میشه ۴۰ دقیقه بهش گوش بدین.