https://eitaa.com/6046862/69514
بهخاطر رنگ چشماش و خوی درندهش پلنگ بیشتر بهش میاد. 😭
https://eitaa.com/PostScript/1241
ملکه مادر باید راسو با بقدری ناز و سفید و زیباست که یادت میره چقدر میتونه و حسود و وحشی باشه
~ نکتهی خیلی خوبیه، خوشگله جدی.
https://eitaa.com/PostScript/1239
بعد از این وسط سریال حس میکنم دارم زوتوپیا میبین😭🤣
~ 😂😭😂😭😂
اومدم که بگم من امروز "روایت طف" رو که با صدا و نویسندگی حامد عسکری به صورت رایگان در طاقچه موجوده گوش کردم، زاویه دید جالبی داشت، هرچند که خودم میتونم نقد بهش وارد کنم ولی خالی از لطف نیست اگه دلتون همراه میشه ۴۰ دقیقه بهش گوش بدین.
تکمیل کنم که "هفتاد و سومین نفر" رو هم از همون سکو و با اشتراک بینهایت گوش کردم، با صدای بهروز رضوی، حامد بهداد و شهاب حسینی. روایت مقتل و مستند تاریخی بود در ۵۰ دقیقه.
به شخصه با این بیشتر ارتباط برقرار کردم.