تو وقتی میری مسافرت دنبال خریدن خونه و فکر موندن زیاد که نیستی درسته
پس چرا تو این سفر که خودتم میدونی ی روز تموم میشه اینقدر دنیا و دوست داری!...
ی شعر قشنگی هست میگه
﴿به قبرســـتان گذر کـردم کم و بیــش
بدیدم قبر دولتمـــند و درویش
نه درویش بی کفـــن درخاک رفته
نه دولتمند برده یک کفن بیــش﴾
میدونید چیه بعضی از ماها خیلی عجیبیم :)
نه نماز میخونیم نه قرآن میخونیم نه دعا میکنیم
بعدش هم همیشه میگیم چرا خوشحال نیستیم
نمیدونیم که دل ها فقط با یاد خدا آرام میگیره .....:)
بیاید تو دنیایی که همه بد شدن بدی میکنن حداقل تلاشمون برا خوب بودن بکنیم :»
اگه میخوای با چشم دل ببینی و به خدا نزدیک بشی
باید هیچ شوی
هیچ شو تا همه او شوی :)
منتظران موعود 🩹📿
امام علی : سلامت در تنهایی است و آسایش در دنیا گریزی
نمیدونم تا چه حدی به این کلام اعتقاد دارید
ولی من با پوست و استخون درک میکنم مفهوم این کلام :)
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب
است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست
وخدا شب را آفرید تا از بی قراری هایت برایش بگویی🌱
شبتون به زیبایی نام آقا صاحب زمان
#اللّھمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج
#خداےمهربونمن️