شیطاناندازهی یکحبہقنداست!
گاهیمیافتدتوےفنجاندلِما
آرامآرامحلمےشود!
بیآنکہاصلاًمابفهمیم
وروحمانسرمےڪشدآنرا...!🚶♂
هر عملی که برای خدا نباشه،
بیخودیست؛ مؤمن درگیرِ
بیخودیهایِ رنگِ خودی گرفته نمیشود..))
منتظران موعود 🩹📿
امشب اتفاقی این ویس و گوش کردم خیلی قشنگ بود خیلی به دلم نشست ...
دلم نیومد برا شما نفرستم :»
آغـاز می کنیـم شنبه ای دگر از
کتـاب زندگیمـان را با ذکـر مقـدس
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸
و مُهـر می زنیم
به نام پر برکت صاحب لحظه ها
امــام زمــان(عج)
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
- گاهی در نبود ِیک نفر ،انگار ، جهان به کُلی خالیست :)🌱.
آره امام زمان آره؛
#اللهمعجلالولیکالفرج
-تَـنـهـا مُــعَـــلِــمــــی کِــــ اِشـتِبــاهـاتَـم
رو بِــــ روم نَـیـاوُرد ؛🌱
(اِمــام زَمـــان . . .🦋)
روزت مبارک باشه مولای من :»
یه بزرگواری میگفت :
بعضیا هم از مذهبی بودن همینقدر یادگرفتن که یه 128 و 315 بزارن آخر آیدی شون شب جمعه هم استوری دلتنگ کربلا . .
قبول باشه انشاءالله :)