-بعضۍوقٺاهمبایدبشینی
سرسجاده،بگۍ:خدایا
لذتگناهڪردنروازمبگیر
میخوامباهاٺرفیقشم.. !
یارَفیقَمَنلارَفیقَلَه..
از ما،عمل چندانی نخواستهاند،
مهمتر از عمل کردن،عمل نکردن
است.گناه نکنید.
شاه کلید اصلی رابطه با خدا
گناه نکردن است..!🌱
-آیتﷲبهجت-
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسکرین شات بگیر ببین رزقت کدوم شهیده:»
رفقا یه چی بگم :»
اگربهگناهافتادید..
یاحتیغرقدرگناهبودید؛دستازنماز برندارید..
اینرشتهیباریکبینِخودوخداراپارهنکنید
عاقبتایننـــــمازشمارااصلاح میکنه...:»
بر اذیتی که در راهِ ما میبینید، صبر کنید و یکدیگر را به استقامت سفارش کنید.
آیا نمیدانی که هرکس منتظر امرِ ما(فرج) باشد و بر آنچه از اذیت و ترس میبیند، صبر کند، فردا(قیامت) در گروهِ ما خواهد بود؟☺️🌱
سخن_اهلبیت
✍🏻امامصادق(ع) 📖مکیالالمکارم/ج۲
منتظران موعود 🩹📿
بر اذیتی که در راهِ ما میبینید، صبر کنید و یکدیگر را به استقامت سفارش کنید. آیا نمیدانی که هرکس من
کاش میشد و این متن و یه جایی که جلو چشممون هست بزنیم تا فراموش نکنیم تنها نیستیم ما آقا صاحب زمان داریم در بین تمام نداشته هامون :»🤍
@ostad_shojaeقرب به اهل بیت ۱۱.mp3
زمان:
حجم:
10.9M
※ لحظهی انتقال به برزخ،
کسانی که به ملاقات ما میآیند با دیگری متفاوتند!
※ بله یک پارتی بازی عمیق بر این لحظه حاکم است:»
منتظران موعود 🩹📿
اگه همه عقب کشیدن بگو نه من دوسش دارم ! همهی مردم وقتی فراموشش کردن تو تنهاش نزار #اللهمعجلالولیک
به رسم قرار شبانه
ان شاالله که فیض ببرید :🌼)
امشب یاد اون شبی که این جمله رو برای بیو کانال انتخاب کردم افتادم
مقصد آسمان است از حوالی زمین باید جدا شد:»
ولی واقعا دلم آسمونی از جنس خدا و شهدا میخواد
موندم چرا بعضی موقع ها اون قدر همه چی رو جدی میگیرم که انگار این دنیا هیچ وقت قرار نیست تموم بشه
چرا یکی نیست بهمون بگه به چی دل بستی به خونه به ماشین به پول به آدم ها !
این ها که همه میرن دیر یا زود
به چیت مینازی ای آدمی زاد
قبول دارم دنیا پر از زرق برق میتونه خیلی فریبنده باشه
ولی به تهش فکر کردید آخرش چی
بیاید یکم دل بکنیم از این مادیات فریبنده :))