مجلس تعطیله چون عاقبت حق طلبی ختم به شهادت میشه و آقایون نه حق طلبن نه شهادت دوست.
_نمیدانم شاید این جمعه مزدوج شوم
تف به آتشبسی که مسئولینش در خطر ترورن
آها پس جون ۲۹۰ تا نماینده که همشوننننن جایگزین دارن، از جون سید علی خامنه ای و علی لاریجانی و حسین سلامی و دیگر نابغه های سیاسی و جنگی مهم تره
مجلس تعطیله چون خیلی وقته دولت مردا همه چی رو سپردن به دست عموهای نظامی و اعتقاد دارن کاری از دستشون برنمیاد(فقط نمیدونم چرا با اینکه میدونن کاری نمیتونن بکنن موقع انتخابات خودشون رو نابود میکنن تا رای بیارن).
_محفآ
مجلس تعطیله چون اگه باز بودم نصف نماینده ها رو صندلی هاشون خواب بودن و فقط برق الکی مصرف میشد ، تصمیم درستی که برای کشور نمیگیرن بذارید حداقل تو خونشون حضرات استراحتشونو کنن برای جلوگیری از اسراف بیهوده برق بهتره...
فقط چهارتا نماینده حرص میخوردن و جوش مسائل کشورو میزدن بقیه فکر اینن با حقوق مفت این ماهشون ویلا بگیرن یا بچشونو بفرستن خارج
_دخترایران
مجلس تعطیله چون آقایون میترسن ترور شن
فقط نمیدونم چرا سپاه و ارتش کارو تعطیل نمیکنن
_ممدوفسکی
مجلس تعطیله چون مملکت به اندازه کافی با دشمن و وطنفورش درگیر هست و دیگه توان زر مفت و تفرقهافکنی رو نداره.
_drStrangelove
اگه ترس از تروره بگین نظامی ها هم برن قایم شن تو سطح شهر نچرخن یجا جمع نشن جلسه بذارن
_مودپزشکی
مجلس تعطیله چون شهدا رو از خارج مجلس میچینن. بالاخره هرکسی که لیاقت شهادت نداره
_Hafez