به خدا منم به آمریکا بدبین هستم ولی بچه ها آمریکا مستعمره ما نیست
کار درستی نیست شعام و قرارگاه خاتم و ... رو به رسمیت نشناسی
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 لزوم حفظ وحدت و انسجام و همصدایی نکردن با دشمن و اعتماد متقابل
▫️در مقام مقابله با این بدخواهیها [جنگ ترکیبی دشمن] باید همگان با ایستادگی و روشنبینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشهی شوم او را خنثی نمایند.
▫️ در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.
✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
بنای چنل رو گذاشتم به حفظ وحدت
درست مثل فامیلی سردار وحیدی ❤️
یا شایدم وحید ❤️امیری
به قرآن هار شدید
چتونه
انگار جرم کردم
الان حول محور مادر نتانیاهو وحدت کردم یا حول محور پهلوی ام؟