اینجا میفرماین که :
یادش بخیر پارسال همین موقع اسرائیل فکر میکرد با چهارتا پهپاد و اینا میتونه ایران رو شکست بده
اسکلا نمیدونستن ما الله اکبر داریم
بعد شما فکر میکنی چطوری ما بعد از شهادت رهبر عزیزمون دیوونه نشدیم؟ اررره داداش الله اکبر بهمون قدرت مقاومت داد
اینجا اشاره میکنن که :
حاجی شما هم فیلم های fpv لبنان رو دیدید ؟ چه کیفی میده ها
اینا همش لطف خداست بابا وگرنه ما داریم با قویترین ارتش جهان و اسرائیل پوفیوز میجنگیم
به خدا با همین الله اکبر میشه همه مخ همه مسلمون ها رو بزنیم و باهم دوست باشیم
ای مسلمون ها به خدا من قصدی ندارم و فقط واسه خودتون میگم بیایید با ایران دوست باشید وگرنه اسرائیل و آمریکا پارتون میکنن
اینجا خیلی قوی میگن:
هروقت ساعت به عقب حرکت کرد، آمریکا هم میتونه برگرده اینجا پایگاه بزنه
بدبخت ها آمریکا هیچ گی نخورد
تازه یادتونه رهبر شهید گفتن اسراییل ۲۵ سال آینده رو نمیبینه؟ منم همین نظر رو دارم و نمیبینه
ای مسلمون های عرب بدبخت، آمریکا که داره میره، اسرائیل هم که چند سال دیگه نابوده، خب امارات الدنگ رو چی حساب کردی ؟ بیایید با ما دوست باشید بابا
اینجا میگن که :
یادتونه همه میگفتید بابا این حاجی ها رو نفرستید ؟ خیت شدید ؟ بدبخت ها من یه چیزی میدونستم که فرستادم
الان همه میگن این حاجی ها شدن نماد قدرت ایران
حالا که زحمت کشیدن رفتن پیش خونه خدا، دعا کنن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور کنن تا با کیفیت ۱۰۸۰ ببینیمش
و در ادامه :
خدایا این مردم بدبختن هیچی ندارن بخرن کمکشون کن
بهشون بگو نماز خیلی کیف میده تازه اگه نماز بخونن تو دوستشون داری
اکه نماز بخونن تو دعا هاشون رو گوش میدی
راستی من دعا کردم ایران و اسلام پیروز بشن، فردا وقتی بیدار شدم از خواب, پیروزی اسلام رو میزم باشه لطفا
و در آخر مثل همیشه میگن که :
خدایا خودت رحم کن، به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بگو ما داریم به فنا میریم بابا ظهور کن شرافتاً
ایران و آمریکا تمام همت خودشون رو به کار گرفتن که تمام میانجیگر های جهان رو بی آبرو کنن
به سمت کاشت خشخاش میروم
اگر در مسیر یک نفر به من لبخند بزند، قیمت تریاک را از او میپرسم تا نرخ دستم باشه فردا سرم کلاه نذارن.