eitaa logo
پرودکشن
358 دنبال‌کننده
191 عکس
40 ویدیو
2 فایل
فعلا چیزی برای نوشتن اینجا ندارم
مشاهده در ایتا
دانلود
میگن که : مجلس یعنی اگه مردم رو بندازی تو میکسر ترکیب کنی، چیزی که به دست میاد همون مجلس شورای اسلامی خودمونه مردم حالا به عالم و آدم نشون دادن که مبعوث شدن و همه میدونن که اکه از مردم پیروی نکنن پاره ان
میگن که : وای به حال نماینده های مردم که اگه به حرف مردم گوش ندن چون اصلا شما عددی نیستید اگه مردم نباشن و در حال حاضر مردم از نماینده ها زدن جلو، چون مردم میرن سر کار و نماینده ها نمیرن مردم ۱ نماینده ها ۰
می‌فرماین: صندلی مجلس مثل سنگر جنگه و تف به رزمنده ای که سنگرشو ترک کنه مگه شما چیتون از قوه قضاییه بیشتره ؟ بقیه ادارات هم مثل شما ادمن، از چی‌ میترسید بابا توکل کنید به خدا و امام زمان و رهبر شهید بابا یه صندلیه دیگه نهایتش میخوای شهید بشی ترسو، کار مردم واجب تر از جون توعه و باید یکی باشه قیمت ها رو کنترل کنه خو
اینجا میگن که : مصوبات مجلس رو آپدیت کنید بابا یعنی چی که قیمت تخم مرغ گرون شده شما میایید از واردات کشمش جلوگیری می‌کنید ؟ الآنم باید اول رو قیمت ها رو کنترل کنید تا مردم هی بتونن به آینده خودشون امیدوار بشن.
اینجا می‌فرماین: خب الان سوال پیش میاد که چطوری؟ اینم من باید بهتون بگم ؟ الآنم الکی سر تکون ندید، شما اگه حرف گوش کن بودید که به حرف های رهبری تو دیدار با نمایندگان مجلس گوش‌ می‌کردید الآنم من چیزی نمیگم تا ادب بشید و برید فیلم های رهبر رو ببینید وقتی هم میخواید چیزی تصویب کنید، خدا رو در نظر بگیرید و فقط تو فکر دوربین و مصاحبه نباشید
میگن که : یکم باهاشون ارتباط بگیرید و باهاشون حرف بزنید حداقل بدونید مشکلشون چیه، نمی‌خواد حلش کنید فقط بدونید درد مردم رو فساد براتون مثل فحش ناموس باشه یعنی یکی فساد کرد برید بکنیدش تو گونی تا کشور خوب بشه
ببخشید از این جا به بعد رو اگه معنی کنم بهم میگن تندرو و متحجر، مجبورم براتون عین کلام آقا رو کپی کنم : « توجه به دیپلماسی پارلمانی، شجاعت و اعلام مواضع شــفاف و مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های مستکبران، و توجه هوشــمندانه و انقلابی به موقعیت تــازه ی ایــران در منطقه و جهــان در زمره‌ی این الزامات اســت. »
بعد می‌فرماین که: تقوا رو چطوری رعایت کنید؟ کافیه وحدت رو به هم نزنید و با مردم مبعوث شده همسو باشید ناموسا مثلا مردم میگن آمریکا شیطان بزرگه و هیچ گی نمیخوره حالا شما هم همینو تکرار کنید
میگن که : اگه شما با مردم هم‌نظر باشید، دشمن خیت میشه یه جوری که با خودش بگه حاجی ایرانی ها خیلی متحد شدن، گور پدر جنگ خداحافظ
اینجا هم میگن که : ببینید شما رو کرونا و زلزله و سیب و جنگ و تحریم و اغتشاش نتونست از پا در بیاره حالا اومدن سراغ تفرقه، به خدا اگه شما وحدت رو حفظ کنید این جنگو بردیم هی تویی که جانفدا ثبت‌نام کردی، وایسا کارت دارم ببین جانفدا ثبت‌نام کردی تا تهش باید بیایی پس اول از همه باید وحدت رو حفظ کنی یعنی نری سراغ اصلاح‌طلب و اصولگرا و این دلقک‌بازی ها با هم رفیق باشید تا این آمریکا رو شکست بدید که بره دیگه پیداش نشه
و در آخر : بــرای شــما در وظیفه ی بســیار ســنگین نمایندگــی ملت شایســته ای ک در مقابل ظلم و تجاوز ددمنشــان و پلیدان دهر، سینه سپر کــرده و تاریخ را به ســمت صحیح خود هدایــت می کنــد، آرزوی توفیــق دارم. با امیــد اینکه دعای سرورمان عجل الله تعالی فرجه الشریف موید و مسدد و جلب کننده برای شما عزیزان باشد. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته سید مجتبی حسینی خامنه ای / ۷ خرداد ۱۴۰۵
پیام برای حفظ وحدت بود، نه بهانه برای تفرقه.