eitaa logo
پرودکشن
360 دنبال‌کننده
184 عکس
40 ویدیو
2 فایل
فعلا چیزی برای نوشتن اینجا ندارم
مشاهده در ایتا
دانلود
میگن که : یکم باهاشون ارتباط بگیرید و باهاشون حرف بزنید حداقل بدونید مشکلشون چیه، نمی‌خواد حلش کنید فقط بدونید درد مردم رو فساد براتون مثل فحش ناموس باشه یعنی یکی فساد کرد برید بکنیدش تو گونی تا کشور خوب بشه
ببخشید از این جا به بعد رو اگه معنی کنم بهم میگن تندرو و متحجر، مجبورم براتون عین کلام آقا رو کپی کنم : « توجه به دیپلماسی پارلمانی، شجاعت و اعلام مواضع شــفاف و مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های مستکبران، و توجه هوشــمندانه و انقلابی به موقعیت تــازه ی ایــران در منطقه و جهــان در زمره‌ی این الزامات اســت. »
بعد می‌فرماین که: تقوا رو چطوری رعایت کنید؟ کافیه وحدت رو به هم نزنید و با مردم مبعوث شده همسو باشید ناموسا مثلا مردم میگن آمریکا شیطان بزرگه و هیچ گی نمیخوره حالا شما هم همینو تکرار کنید
میگن که : اگه شما با مردم هم‌نظر باشید، دشمن خیت میشه یه جوری که با خودش بگه حاجی ایرانی ها خیلی متحد شدن، گور پدر جنگ خداحافظ
اینجا هم میگن که : ببینید شما رو کرونا و زلزله و سیب و جنگ و تحریم و اغتشاش نتونست از پا در بیاره حالا اومدن سراغ تفرقه، به خدا اگه شما وحدت رو حفظ کنید این جنگو بردیم هی تویی که جانفدا ثبت‌نام کردی، وایسا کارت دارم ببین جانفدا ثبت‌نام کردی تا تهش باید بیایی پس اول از همه باید وحدت رو حفظ کنی یعنی نری سراغ اصلاح‌طلب و اصولگرا و این دلقک‌بازی ها با هم رفیق باشید تا این آمریکا رو شکست بدید که بره دیگه پیداش نشه
و در آخر : بــرای شــما در وظیفه ی بســیار ســنگین نمایندگــی ملت شایســته ای ک در مقابل ظلم و تجاوز ددمنشــان و پلیدان دهر، سینه سپر کــرده و تاریخ را به ســمت صحیح خود هدایــت می کنــد، آرزوی توفیــق دارم. با امیــد اینکه دعای سرورمان عجل الله تعالی فرجه الشریف موید و مسدد و جلب کننده برای شما عزیزان باشد. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته سید مجتبی حسینی خامنه ای / ۷ خرداد ۱۴۰۵
پیام برای حفظ وحدت بود، نه بهانه برای تفرقه.
خب بنده کاملا متوجه شدم و از این به بعد سعی میکنم رو حرفام فکر کنم تا مبادا وضع موجود بد تر بشه پس به عنوان یه آدم مبعوث شده باید بگم که : پس این اعدام روحانی و ظریف مو کو؟
بیانیه سپاه هم براتون ترجمه کنم ؟
باورم نمیشه دارم فارسی رو برا فارسی زبانان ترجمه میکنم
خب سپاه اول شهادت دو تا از فرماندهان حماس رو تبریک و تسلیت گفته و بعد گفته ببینید دوستان والا حقیقتش ما تو عمرمون حمله نکردیم و فقط دفاع کردیم اگه امنیت میخواید ؟ باید اسراییل رو نابود کنیم در ضمن دهن این رئیس جمهور آمریکا رو هم گل بگیرید زیادی گی میخوره.
وضعیت آتش‌بس