میگن که :
اگه شما با مردم همنظر باشید، دشمن خیت میشه یه جوری که با خودش بگه حاجی ایرانی ها خیلی متحد شدن، گور پدر جنگ خداحافظ
اینجا هم میگن که :
ببینید شما رو کرونا و زلزله و سیب و جنگ و تحریم و اغتشاش نتونست از پا در بیاره
حالا اومدن سراغ تفرقه، به خدا اگه شما وحدت رو حفظ کنید این جنگو بردیم
هی تویی که جانفدا ثبتنام کردی، وایسا کارت دارم
ببین جانفدا ثبتنام کردی تا تهش باید بیایی
پس اول از همه باید وحدت رو حفظ کنی
یعنی نری سراغ اصلاحطلب و اصولگرا و این دلقکبازی ها
با هم رفیق باشید تا این آمریکا رو شکست بدید که بره دیگه پیداش نشه
و در آخر :
بــرای شــما در وظیفه ی بســیار ســنگین نمایندگــی ملت شایســته ای ک در مقابل ظلم و تجاوز ددمنشــان و پلیدان دهر، سینه سپر کــرده و تاریخ را به ســمت صحیح خود هدایــت می کنــد، آرزوی توفیــق دارم. با امیــد اینکه دعای سرورمان عجل الله تعالی فرجه الشریف موید و مسدد و جلب کننده برای شما عزیزان باشد.
والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته
سید مجتبی حسینی خامنه ای / ۷ خرداد ۱۴۰۵
خب بنده کاملا متوجه شدم و از این به بعد سعی میکنم رو حرفام فکر کنم تا مبادا وضع موجود بد تر بشه
پس به عنوان یه آدم مبعوث شده باید بگم که :
پس این اعدام روحانی و ظریف مو کو؟
خب سپاه اول شهادت دو تا از فرماندهان حماس رو تبریک و تسلیت گفته و بعد گفته ببینید دوستان والا حقیقتش ما تو عمرمون حمله نکردیم و فقط دفاع کردیم
اگه امنیت میخواید ؟ باید اسراییل رو نابود کنیم
در ضمن دهن این رئیس جمهور آمریکا رو هم گل بگیرید زیادی گی میخوره.