خب سپاه اول شهادت دو تا از فرماندهان حماس رو تبریک و تسلیت گفته و بعد گفته ببینید دوستان والا حقیقتش ما تو عمرمون حمله نکردیم و فقط دفاع کردیم
اگه امنیت میخواید ؟ باید اسراییل رو نابود کنیم
در ضمن دهن این رئیس جمهور آمریکا رو هم گل بگیرید زیادی گی میخوره.
هر چقدر اسرائیل پول و پروژه جنگ نرم از طریق اینستاگرام برای ایران تدارک دیده بود تا مردم از دین و ایران زده بشن، با ۴۰ روز جنگ همش بر باد فنا رفت بر باد فنا رفت
چند قرن دیگه نوادگان ما به رسم از ما، هر سال عید میرن جنوب و شب ساعت ۱۱ دنبال صدای انفجار میگردن
شما میدونستید صدای تو دریا مربوط به درگیری دریاییه؟ یا مثل من فکر میکردید باد معده وزیر امورخارجه بحرینه ؟