بعد از ۱۴۰ روز اختلال نت و قطعی و وصلی، روبیکا امروز برگشت به حالت نرمال خودش
بعد از میان تو تلویزیون تبلیغات میکنن میگن روبیکا رو نصب کنید
تو گروه یه دختره نوشت میخواستم یه عکس زیبا از خودم بدم حیف که کانفیگ ضعیفه و عکس ارسال نمیشه
سر بسته بگم، گروه شد گروه ارسال کانفیگ