تو تاریخ ثبت میشه که ایرانی از آمریکا و اسرائیل نترسید ولی از پخش شدن فیلم های بلو بانک میترسید
این گیاه های روی کوه رو دیگه چرا میچینیم و میخوریم ؟
واقعا یعنی سطح آرامش خاورمیانه اینقدر زیاد بوده که از بیکاری میرفتن تو کوه همه گیاه ها رو میخوردن بینم کدومشون ادمو نمیکشه؟