تو تاریخ ثبت میشه که ایرانی از آمریکا و اسرائیل نترسید ولی از پخش شدن فیلم های بلو بانک میترسید
این گیاه های روی کوه رو دیگه چرا میچینیم و میخوریم ؟
واقعا یعنی سطح آرامش خاورمیانه اینقدر زیاد بوده که از بیکاری میرفتن تو کوه همه گیاه ها رو میخوردن بینم کدومشون ادمو نمیکشه؟
واقعا چرا اون سال یکی با حوله تن پوش از خودش فیلم گرفت که داره پرتقال رو له میکنه و بعد اسم خودشو گذاشت هالک ایرانی