بعد چرا اسم خودتو گذاشتی هالک
داداش اونی که پرتقال له میکنه اسمش آبمیوه گیر طبیعیه
بعد وقتی رفت تو رینک، فقط ده ثانیه زمان لازم بود تا شکست بخوره
یعنی اگه یه کیلو پرتقال میبرد تو مسابقات و شروع میکرد آبگرفتن، باز دیر تر شکست میخورد
پرودکشن
واقعا چرا اون سال یکی با حوله تن پوش از خودش فیلم گرفت که داره پرتقال رو له میکنه و بعد اسم خودشو گ
فیلم هاشم موجود هست فقط چون پرتقال گرونه، دلم نمیاد نگاش کنم
حالا شاید سوال پیش بیاد که اون موقع مگه ارزون بود ؟
نه، هالک ایرانی اسکل بود الکی برکت خدا رو حروم میکرد
خداروشکر که سیبزمینی و تخم مرغ گرون شد
وگرنه میومد واسه ما پکیج کامل آموزش آب پرتقال گرفتن میفروخت
میری ۱۲ میلیون میدی میکسر ؟ بیا از من کشاورز بخواه که آب پرتقالتو بگیرم
فقط با یه فشار