eitaa logo
پرودکشن
360 دنبال‌کننده
180 عکس
40 ویدیو
2 فایل
فعلا چیزی برای نوشتن اینجا ندارم
مشاهده در ایتا
دانلود
متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت عید غدیر، سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز رهبری حضرت آیت‌الله شهید سیدعلی خامنه‌ای.pdf
حجم: 804.7K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت عید غدیر، سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز رهبری حضرت آیت‌الله شهید سیدعلی خامنه‌ای | ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62998 📲 @rahbar_enghelab_ir
خواب پیامشونو دیدم و همزمان پیام دادن
خب بسم الله الرحمن الرحیم رهبر معظم انقلاب در این پیام فرمودن که : خدایا دمت گرم که ما امام علی علیه السلام رو داریم، داشمی به مولا آی مردم مسلمان عیدتون مبارکککک و هزار درود و رحمت به روح امام خمینی کبیر
می‌فرماین: هییییی ۳۷ سال گذشت از روز رحلت امام چقدر پیر شدیم امسال اولین سالیه که صدای زیبا و شنیدنی و با صلابت و اقتدار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه ای توی مرقد امام شنیده نمیشه اما دلیل نمیشه که به حرف های گذشتش گوش ندیم امام تو ده سال و رهبر شهید توی ۳۷ سال تمام چیز های لازم رو گفتن و هنوز هم میشه به حرف هاشون استناد کرد
اینجا ظاهراً در حین نوشتن نامه، قالیباف و پزشکیان هی میگفتن آقا شما سیدی عیدی بده واسه همین رهبری میگه : اولاً امروز عید غدیره و بزرگترین عید خدا روزی که پیامبر صلوات الله گفت ای مردم، خدا رو قبول دارید؟ من پیامبرشم و از طرف خدا میگم که علی علیه السلام جانشین منه و جانشین های بعدیش پسراشن
اینجا میگن که : حاجی می‌دونی غدیر منو یاد کی میندازه ؟ یاد یه آدم با خدا آدمی که اینقدر خوب بود که بعد از پیامبر اکرم(ص) الگوی همه عالم بود به مولا یعنی از بچه دو روزه تا پیر مرد و پیر زن ۹۰۰ ساله باید ازش الگو بگیرن کاری که دو تا رهبر قبل انجام دادن
بعد می‌فرماید: دوماً امروز سالگرد رحلت امام خمینی ره هست شما بچه اید نمیدونید امام چه مرد بزرگی بود ده دقیقه گوشیتو بذار زمین و برو کتاب هاشو بمون تا بفهمی اصلا اگه امام رو بشناسی میگی دمت گرم حاجی چه انقلابی کردی شرافتاً شما اکثراً تینیجر هستید و بچه مچه، تازه کسایی که امام رو دیدن هم نفهمیدن امام کی‌بود، اونوقت شما بفهمید ؟ نوچ نوچ برید تحقیق کنید فرزندانم
اینجا رهبر یه تیکه از مداحی باید برخاست رو میخونه و میگه ها ها ها منم اینو گوش دادم
بعد میگن : خدا هم میگه هوی انسان، شما باید دو نفر دو نفر یا حتی تنهایی، در راه دین خدا قیام کنی یعنی کاری که امام خمینی کرد یعنی امام با خودش گفته: حاجی مگه خدا نگفته تنهایی هم میشه برای دین خدا قیام کرد؟ پس چرا من نکنم ؟ یا علی و این چنین یا علی گفتیم و جمهوری اسلامی آغاز شد
و بعد میگن ؛ آری فرزندانم کاری که خمینی کرد یه قیام برای رضایت خدا بود یعنی گفت خدایا اگه من بلند بشم و سلسله ۲۵۰۰ ساله پادشاهی رو سرنگون کنم، تو ازم راضی ؟ خدا هم گفت آره برو داش ❤️
بعد میگن که : ببینید همین کار باعث شد خدا بهمون رحم کنه و برامون نعمت های تپل مپل بفرسته مثلا می باورش میشد ۹۸ درصد رای آری بدن به جمهوری اسلامی ؟ اینا همه لطف خداس
اینجا میگن که: ناموصا شما کجا رو دیدی یهویی کل کشور در حالی که هر روز سرکوب میشدن و همش وابسته به این غرب بودن، یهو بلند شن و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ رو رقم بزنن تو چطوری میتونستی اون ۲۲ بهمن ۵۷ رو اینقدر طوفانی کنی؟ اصلا شما یه نیرو نام ببر که ۱۴ خرداد سال ۶۸ رو رقم بزنه( نیروی گرانش خخخخ) و از همه جدید تر، شما بگو ببینم بجز خدا می می‌تونست مردم مبعوث شده رو از ۹ اسفند تا الان بکشونه بیرون و بازم بیان و بگن ببخشید ثبت‌نام جانفدا کجاست ؟ اینا همه لطف خداست