و بعد میگن ؛
آری فرزندانم کاری که خمینی کرد یه قیام برای رضایت خدا بود
یعنی گفت خدایا اگه من بلند بشم و سلسله ۲۵۰۰ ساله پادشاهی رو سرنگون کنم، تو ازم راضی ؟ خدا هم گفت آره برو داش ❤️
بعد میگن که :
ببینید همین کار باعث شد خدا بهمون رحم کنه و برامون نعمت های تپل مپل بفرسته
مثلا می باورش میشد ۹۸ درصد رای آری بدن به جمهوری اسلامی ؟ اینا همه لطف خداس
اینجا میگن که:
ناموصا شما کجا رو دیدی یهویی کل کشور در حالی که هر روز سرکوب میشدن و همش وابسته به این غرب بودن، یهو بلند شن و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ رو رقم بزنن
تو چطوری میتونستی اون ۲۲ بهمن ۵۷ رو اینقدر طوفانی کنی؟ اصلا شما یه نیرو نام ببر که ۱۴ خرداد سال ۶۸ رو رقم بزنه( نیروی گرانش خخخخ)
و از همه جدید تر، شما بگو ببینم بجز خدا می میتونست مردم مبعوث شده رو از ۹ اسفند تا الان بکشونه بیرون و بازم بیان و بگن ببخشید ثبتنام جانفدا کجاست ؟
اینا همه لطف خداست
بعد اینجا میگن :
آره داش پس چی فکر کردی ؟ اینا همش به دست امام و بابای من رقم خورد ها
بعد اینجا میگن:
حاجی شما وصیتنامه امام رو نخوندین نمیدونید امام چه آدمی بوده
بذارید براتون بخونم کمی از وصیت امام رو
امام راحل میفرماید:
بگذارید یک چیز بگویم که پشم های شما بریزد ( امام چون زمان قدیم بوده حرف هاشو کتابی میگم) این مردم تو انقلاب از یار های پیامبر و از یار های امام علی و یار های امام حسین، بهترن.
حالا رهبر میگن که:
الان که مبعوث شدید دیدید که از کل جهان اسلام خفن تر و بهترین؟ اصلا شدید یه پُز برای کل مسلمانان
یعنی شیعه های جهان شما رو هم نشون میدن و میگن ( دیس ایز داشممم از ایران)
رهبر میگن : البته اینا به لطف و تلاش های امام خمینی و خامنه ای عزیز بوده ها
فک نکنید همش خودتون بودید
اینجا میگن :
خامنه ای یه جوری شما رو بار آورده که حاضرید جون بدید برا انقلاب
یعنی خودش یه جوری غرق تو راه خدا شده بود که وجودش باعث شد شما عشق کنید
یعنی در واقع خمینی یه چیزی رو کاشت و خامنه ای بهش پر و بال داد و بزرگش کرد گوگولی رو
میفرماین:
حتی خامنه ای گاهی خودش چیزی نمیگفت و میگفت برید حرف های امام رو گوش بدید میفهمید چی گفته
یعنی سخنرانی های امام و رهبر شهید تاریخ انقضا ندارن
شما دیدی هر چند وقت یکبار یکی سخنرانی هاشونو استوری میکنه؟ واسه همینه دیگه
میفرماین:
تازه ما از این دو بزرگ یاد گرفتیم وقتی یه مظلوم از ما کمک میخواد، درجا بریم کمک
نه وایسیم واسش گریه کنیم
مگه ما دییونه ایم؟