امام راحل میفرماید:
بگذارید یک چیز بگویم که پشم های شما بریزد ( امام چون زمان قدیم بوده حرف هاشو کتابی میگم) این مردم تو انقلاب از یار های پیامبر و از یار های امام علی و یار های امام حسین، بهترن.
حالا رهبر میگن که:
الان که مبعوث شدید دیدید که از کل جهان اسلام خفن تر و بهترین؟ اصلا شدید یه پُز برای کل مسلمانان
یعنی شیعه های جهان شما رو هم نشون میدن و میگن ( دیس ایز داشممم از ایران)
رهبر میگن : البته اینا به لطف و تلاش های امام خمینی و خامنه ای عزیز بوده ها
فک نکنید همش خودتون بودید
اینجا میگن :
خامنه ای یه جوری شما رو بار آورده که حاضرید جون بدید برا انقلاب
یعنی خودش یه جوری غرق تو راه خدا شده بود که وجودش باعث شد شما عشق کنید
یعنی در واقع خمینی یه چیزی رو کاشت و خامنه ای بهش پر و بال داد و بزرگش کرد گوگولی رو
میفرماین:
حتی خامنه ای گاهی خودش چیزی نمیگفت و میگفت برید حرف های امام رو گوش بدید میفهمید چی گفته
یعنی سخنرانی های امام و رهبر شهید تاریخ انقضا ندارن
شما دیدی هر چند وقت یکبار یکی سخنرانی هاشونو استوری میکنه؟ واسه همینه دیگه
میفرماین:
تازه ما از این دو بزرگ یاد گرفتیم وقتی یه مظلوم از ما کمک میخواد، درجا بریم کمک
نه وایسیم واسش گریه کنیم
مگه ما دییونه ایم؟
اینجا میگن:
ببینید این اسراییل و آمریکای مادر رایگان نمیتونن تحمل کنن که یه ایران قوی وجود داشته باشه الدنگ های بی همه چیز
بعد میگن که : ببینید دشمن که تو میدان چه دور میدان ( تو تجمع) شکست خورده و به فنا رفته
میفرماین که: دشمن رو تاب آوری شما و اشتباه مسئولا حساب کرده
بیایید خیط کنید دشمنوووو و همش هی بیایید به میدان
میگن که:
مسئولین ناموصا با مردم هماهنگ باشید دیگه ناناعتشون نکنید
این مردم بشه منن فداش بشم مننن
بعد میگن که:
الان بهترین فرصت جهانی برای معرفی خمینی و خامنه ای به کل جهانه و باید این کار رو جوونا با توییت و پست گذاشتن انجام بدن
و در آخر :
از امام های انقلاب و امام علی و امام زمان و شهدای انقلاب خصوصاً شهید های جنگ با آمریکا، درخواست دعا داریم تا براتون دعا کنن که همیشه موفق و پیروز باشیم.