میفرماین:
حتی خامنه ای گاهی خودش چیزی نمیگفت و میگفت برید حرف های امام رو گوش بدید میفهمید چی گفته
یعنی سخنرانی های امام و رهبر شهید تاریخ انقضا ندارن
شما دیدی هر چند وقت یکبار یکی سخنرانی هاشونو استوری میکنه؟ واسه همینه دیگه
میفرماین:
تازه ما از این دو بزرگ یاد گرفتیم وقتی یه مظلوم از ما کمک میخواد، درجا بریم کمک
نه وایسیم واسش گریه کنیم
مگه ما دییونه ایم؟
اینجا میگن:
ببینید این اسراییل و آمریکای مادر رایگان نمیتونن تحمل کنن که یه ایران قوی وجود داشته باشه الدنگ های بی همه چیز
بعد میگن که : ببینید دشمن که تو میدان چه دور میدان ( تو تجمع) شکست خورده و به فنا رفته
میفرماین که: دشمن رو تاب آوری شما و اشتباه مسئولا حساب کرده
بیایید خیط کنید دشمنوووو و همش هی بیایید به میدان
میگن که:
مسئولین ناموصا با مردم هماهنگ باشید دیگه ناناعتشون نکنید
این مردم بشه منن فداش بشم مننن
بعد میگن که:
الان بهترین فرصت جهانی برای معرفی خمینی و خامنه ای به کل جهانه و باید این کار رو جوونا با توییت و پست گذاشتن انجام بدن
و در آخر :
از امام های انقلاب و امام علی و امام زمان و شهدای انقلاب خصوصاً شهید های جنگ با آمریکا، درخواست دعا داریم تا براتون دعا کنن که همیشه موفق و پیروز باشیم.