مشتی حذف سهوی دیگه چیه
شما برای قرائت متن پیام رهبری کافی بود کانال بله رهبر رو باز کنی و از روی متن بخونی
و برای زیرنویس کردن متن هم کافی بود متن کانال رهبر رو انتخاب کنی و رونوشت کنی ازش
پیام نوروزی رهبر ۸۰ صفحه بود
من پاره شدم تا تونستم از روش بخونم
اونوقت همون کسایی که اون ۸۰ صفحه رو واو به واو بدون غلط خوندن و پخش کردن، وقتی رسیدن به کلمه ( فریب خوردن مسئولین) اشتباه سهوی کردن
آره داداش مسئلون خدان و هیچ اشتباهی نمیکنن
یکی از بچهها چند وقت پیش گفت سخنرانی های رهبر شهید از فیلتر وزارت ارشاد رد میشده و بعد پخش میشده
من بهش خندیدم ولی ظاهراً راس میگفت
بچه ها این کانال خود رهبره: @rahbar_enghelab_ir
بی زحمت وقتی پیامش منتشر شد، اصلشو برید از اینجا بخونید
تیم رسانه رهبر یکم به هم ریخته اس ولی خداروشکر کم نداشته
هم متن پیام ها رو تیتر به تیتر پوستر سازی میکنه هم صوت پیام رو منتشر میکنه
صدا و سیما بمونه برا همون مسئولین بدون اشتباهتون
لابد این چاله چوله های خیابون رو مردم با بیل و کلنگ کندن
وگرنه مسئولین که اشتباه نمیکنن
رهبری همیشه تو پیام هاش از آیات و حدیث استفاده میکنه و تو صدا و سیما مثل عبدالباسط آیات و کلمات عربی رو میخونن
اونوقت زمانی که میرسن به متن فارسی روان و زبان مادری خودشون، اشتباه سهوی رخ میده.
لطفاً از این به بعد بدید پزشکیان پیام رهبر رو بخونه
لااقل اون جوری مطمئنیم واقعا اشتباهاش سهویه