لابد این چاله چوله های خیابون رو مردم با بیل و کلنگ کندن
وگرنه مسئولین که اشتباه نمیکنن
رهبری همیشه تو پیام هاش از آیات و حدیث استفاده میکنه و تو صدا و سیما مثل عبدالباسط آیات و کلمات عربی رو میخونن
اونوقت زمانی که میرسن به متن فارسی روان و زبان مادری خودشون، اشتباه سهوی رخ میده.
لطفاً از این به بعد بدید پزشکیان پیام رهبر رو بخونه
لااقل اون جوری مطمئنیم واقعا اشتباهاش سهویه
سحر امامی زیر بمب و موشک اشتباه نکرد
ولی اینا تو صلح و آرامش پیام متنی رو از روی متن اشتباه سهوی کردن