ایران و اسرائیل دارن همو میزنن و نمژماغ این ربات دلقک از من تعداد تکرار های مختار رو میپرسه
فکر کنم یمن گفته حاجی من این مذاکره و اینا رو بلد نیستم، جنگ شد به منم بگید تا شروع کنم
نه نت قطع میشه نه ایتا مشکلی داره نه روبیکا قطع میشه
تو خاورمیانه همیشه باید یه جای کار بلنگه
قشنگیش اینجاست که یمن حوصله قانون گذاری و این سوسول بازی ها رو نداره
یه نفر میذاره لب ساحل، داد میزنه هی کشتی رد نشو، اگه رد شد، میگه بزنیدش
اگه قراره فردا دولت منت وصل بودن اینترنت رو سرمون بذاره و به عنوان دستاورد بهمون بفروشش، همین الان قطعش کنه