فکر کنم یمن گفته حاجی من این مذاکره و اینا رو بلد نیستم، جنگ شد به منم بگید تا شروع کنم
نه نت قطع میشه نه ایتا مشکلی داره نه روبیکا قطع میشه
تو خاورمیانه همیشه باید یه جای کار بلنگه
قشنگیش اینجاست که یمن حوصله قانون گذاری و این سوسول بازی ها رو نداره
یه نفر میذاره لب ساحل، داد میزنه هی کشتی رد نشو، اگه رد شد، میگه بزنیدش
اگه قراره فردا دولت منت وصل بودن اینترنت رو سرمون بذاره و به عنوان دستاورد بهمون بفروشش، همین الان قطعش کنه
اسکار بی دلیل ترین خبر رو میدیم به آژیر خطر در اردن
خو الان چکار کنم ؟ به کتفم که آژیر خطر در اردن