eitaa logo
پرودکشن
358 دنبال‌کننده
191 عکس
42 ویدیو
2 فایل
فعلا چیزی برای نوشتن اینجا ندارم
مشاهده در ایتا
دانلود
فکر کنم یمن گفته حاجی من این مذاکره و اینا رو بلد نیستم، جنگ شد به منم بگید تا شروع کنم
نه نت قطع میشه نه ایتا مشکلی داره نه روبیکا قطع میشه تو خاورمیانه همیشه باید یه جای کار بلنگه
دومین تنگه جهان هم بسته شد
قشنگیش اینجاست که یمن حوصله قانون گذاری و این سوسول بازی ها رو نداره یه نفر می‌ذاره لب ساحل، داد میزنه هی کشتی رد نشو، اگه رد شد، میگه بزنیدش
اگه قراره فردا دولت منت وصل بودن اینترنت رو سرمون بذاره و به عنوان دستاورد بهمون بفروشش، همین الان قطعش کنه
بازم حمله کردیم بابا اینقدر تند تند حمله نکنید ما عادت نداریم
پالایشگاه حیفا زیرساخت حساب میشه ؟ زیرساخت برا چیشونه؟ به چه دردی میخوره اصلا ؟
یمن توی « نه می‌دونی از چی حرصم میگیره » ترین حالت ممکنه
فیلترشکن فروش ها توی آبنمک ترین حالت ممکنن
حاجی شما می‌خندید ولی شبکه خبر جنگ به چپشه
الان شیخ نعیم زنگ زده به وزیر لبنان گفته رفیقام میزنن رفیقاتو صد هیچ
اسکار بی دلیل ترین خبر رو می‌دیم به آژیر خطر در اردن خو الان چکار کنم ؟ به کتفم که آژیر خطر در اردن