حاجی فک کنم ادمین های خبرگزاری هم تو کامنت های چنل دنیا جهانبختن
وگرنه مگه میشه دو ساعت سکوت خبری
حالا که همه دارن میان ایران متوجه شدم که اون تقاضای شهروند خوش سلیقه از ظریف، درخواست بی جایی نبود واقعا
نمیتونم ثابت کنم ولی باور کنید اینا همش به اصرار ذوالفقاری انجام شد تا بیاد دلتنگیشو بر طرف کنه