وضعیت جوری شده که قویترین ارتش جهان به اسرائیل میگه به لبنان حمله نکن برات گرون تموم میشه
اونوقت دولت لبنان میاد میگه نههه توروخدا لطفا حمله کن منو با خاک یکسان کن سرورم 🙏😭
شب حمله به کویت و امارات و بحرین، نوشتید حمله تروریستی سپاه به کشور های عربی و بعدش اتحاد خودتونو با اون کشورک های عربی نشون دادید
حالا که ایران به خاطر بیروت حمله کرد به اسرائیل، نوشتید جنوب ایران واسه سپاه مهم نیست ؟
واقعا با یه مشت ماهی طرفیم