تصور پزشکیان و دولت از مردم اینه که ناهار تلگرام میخورن و شام یوتیوب
الان دارن دعا میکنن صبحونه واتساپ هم رفع فیلتر بشه
بحرین و کویت رو زدیم فعلا
ولی نه پول تو اینه که بگیم ایران رو جنوب ایران غیرت نداشته
اسرائیل داره سوریه رو میزنه
روسیه اکراین رو زده
آمریکا ایران
ایران عرب ها رو
پاکستان تروریست ها رو
خاورمیانه جای مبتدی ها نیست