eitaa logo
پرودکشن
357 دنبال‌کننده
192 عکس
43 ویدیو
2 فایل
فعلا چیزی برای نوشتن اینجا ندارم
مشاهده در ایتا
دانلود
آقا یکی روسیه و اوکراین رو صلح بده ما کله سیاهیم و میجنگیم شما که سفیدید چتونه؟
سید مجید داداش از ما نپرس فقط بزن هر جا رو بزنی هیچکس نمیپرسه چرا
تا اینجا فقط منو زنداییم وارد جنگ نشدیم
تو ببین چه خبره که عراقچی هم داره آمریکا رو تهدید می‌کنه
آقا خوب فرصتیه یکی از استرالیا بپرسه ببینم با اون ۱۲ تا موشکی که پارسال خرید، چکار کرد؟
جایی نیست ما بزنیمش؟ برا ما افت داره جنگ باشه و ساکت باشیم
تخم سگ جرات داری بیا برنو جنگ
شما مرحوم رفسنجانی باشی، خاورمیانه بدترین جا واسه پیشبینیه
سپاه گفته می‌خواییم پاسخ سنگین بدیم فکر کنم میخواد مجلس رو بمباران کنه
مارش جنگ تو خاورمیانه آهنگ زنگ محسوب میشه
برم که سه فصل از تاریخ جا بمونم شب بخیر
+داریم اربیل رو میزنیم ؟ - الان ؟....... یا الان ؟