سال ۲۰۰۲ فیفا گفت تیم های ملی آزادی کامل دارن برای طراحی لباس هاشون و هرچی عشقشون میکشه بپوشن
ولی بندگان خدا منظورشون از آزادی عمل، توی طراحی بود. که یهو تیم ملی کامرون رفته بودن آستین لباس هاشونو قیچی کردن و آوردن تو جام
اینم از زشت ترین طراحی دروازه بان تاریخ جام جهانی که فکر کنم مربوط به جامجهانی ۹۸ فرانسه یا جامجهانی ۹۴ آمریکا بود
تیم ملی مکزیک کلی انتقاد شد به خاطر این لباس خیت که اسم دروازه بان روی آستین هاش بود به جای پشت پیراهن