ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
" 𝗛𝗮𝗽𝗽𝘆 180 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝘀🥺🖤🩸 "
" 𝗛𝗮𝗽𝗽𝘆 180 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝘀🥺🖤🩸 "
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
پارت جدیدو موقعی میدم که، 180تا شدیمو 20پیام ناشناس دادین
10تا دیگه پیام ناشناس بدید تا بشه 20پارت بدم
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
10تا دیگه پیام ناشناس بدید تا بشه 20پارت بدم
حداقل یه پارت بده
هدایت شده از 𝑰𝐧𝒇𝒐 𝐒𝒂𝒃𝒓𝒊𝒏𝒂
‼️همه مدیر ها باید ادمین های کمکی رو توی چنلشون اد کنن ‼️
@Aldjql
@Haruto_89
@STAR632317
❗️چک میشه پس حتمااااا اد کنید❗️
︵ׅ ᷼⏜۫︵ׅ ୨୧ ׅׄ︵ׅׄ ᷼⏜۫ ︵
𝑰𝐧𝒇𝒐 𝐒𝒂𝒃𝒓𝒊𝒏𝒂
چنل تبادلات سابرینا ⃟🍸
اد تبادل میشم اونم به صورت رایگان
جذب تضمینی
بهم پیام بده تا چنلت رو به 1k برسونی
توی +۱۰۰ چنل ادمینم
⊹₊ ⋆ @SiinSaad
🖤 #part 27 🖤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شروین: عااااا میسو
میسو: بله؟
شروین: راستشش
میسو: بگو
شروین: من از شما خوشم اومده
میسو: که اینطور
شروین: بله
میسو: خب
شروین: خب
میسو: خب
شروین: خب
میسو: در//د😐
شروین: باش
میسو: چه حرف گوش کن شدیاااا😂
شروین: 🤓
میسو: خب من پاستیل میخوام
شروین: هننننن؟
میسو: مگه پاستیل عجیبههههه؟
شروین: نه الان میرم میگیرم
میسو: آفرین بدوووو
شروین: باشه
پنج دقیقه بعد. . . . .
شروین: بیفرما
میسو: میرسیییی🥺
شروین: 🤓
ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ.
شیدا: دکترمیشه با رزا حرف بزنم؟
دکتر: حتما
ـ. ـ. ـ. ـ.
اتاق رزا
شیدا: رزا
صدامو میشنوی؟
رزا:..........
شیدا: تروخدا پاشو😭
رزا:..........
شیدا: رزاااا😭
رزا:........
شیدا: داشتم باهاش حرف میزدم که خط صاف شد.
ــــ۸ـــ۸ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شیدا: جیغی کشیدم
پرستار: خانم دکترررر
شیدا: آروم اشک میریختم، روی زمین بودم، شوکه درمونده بلاتکلیف، هیچی نمیفهمیدمکه با صدای حامی و میسو به خودم اومدم
حامی: شیدا، شیدا
میسو: شیدا چیشد؟؟؟
دکتر: بفرمایید بیروننننن
میسو: شیدا پاشوووووو
بهار: تازه سرمم تموم شده بود که
شیدا: جلوی دهنمو گرفتمو گریه کردم 😭😭
بهار: چچچ چیشده؟
میسو: بهار ت ت ت تو اینجا چیکار میکنی؟
بهار: سرمم تموم
شروین: واییییی چطور به بهار بگیم
دکتر از اتاق بیرون اومد.
دکتر: تسلیت میگم غم اخرتون باشه
شیدا: از جام بلند شدمو نگاهی به حامی انداختم🥲
حامی: شیدا
شیدا: دیگه رزایی نداریم😭
بهار: شوکه بودم هیچی نمیگفتم.
فرید: بهار خوبی؟
بهار: اینا چیمیگن؟ چرا من نمیفهمم؟🥲
فرید: 🥲
شیدا: پریدم بغ....... ل بهار🫂😭
بهار: 🫂😭
اینا چی میگن؟
شیدا: دیگه رزا نداریم😭
بهار: سرم گیج رفت و چشمام سیاهی
میسو: بهاررررر
ادامه دارد...