هدایت شده از 𝑰𝐧𝒇𝒐 𝐒𝒂𝒃𝒓𝒊𝒏𝒂
‼️همه مدیر ها باید ادمین های کمکی رو توی چنلشون اد کنن ‼️
@Aldjql
@Haruto_89
@STAR632317
❗️چک میشه پس حتمااااا اد کنید❗️
︵ׅ ᷼⏜۫︵ׅ ୨୧ ׅׄ︵ׅׄ ᷼⏜۫ ︵
𝑰𝐧𝒇𝒐 𝐒𝒂𝒃𝒓𝒊𝒏𝒂
چنل تبادلات سابرینا ⃟🍸
اد تبادل میشم اونم به صورت رایگان
جذب تضمینی
بهم پیام بده تا چنلت رو به 1k برسونی
توی +۱۰۰ چنل ادمینم
⊹₊ ⋆ @SiinSaad
🖤 #part 27 🖤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شروین: عااااا میسو
میسو: بله؟
شروین: راستشش
میسو: بگو
شروین: من از شما خوشم اومده
میسو: که اینطور
شروین: بله
میسو: خب
شروین: خب
میسو: خب
شروین: خب
میسو: در//د😐
شروین: باش
میسو: چه حرف گوش کن شدیاااا😂
شروین: 🤓
میسو: خب من پاستیل میخوام
شروین: هننننن؟
میسو: مگه پاستیل عجیبههههه؟
شروین: نه الان میرم میگیرم
میسو: آفرین بدوووو
شروین: باشه
پنج دقیقه بعد. . . . .
شروین: بیفرما
میسو: میرسیییی🥺
شروین: 🤓
ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ.
شیدا: دکترمیشه با رزا حرف بزنم؟
دکتر: حتما
ـ. ـ. ـ. ـ.
اتاق رزا
شیدا: رزا
صدامو میشنوی؟
رزا:..........
شیدا: تروخدا پاشو😭
رزا:..........
شیدا: رزاااا😭
رزا:........
شیدا: داشتم باهاش حرف میزدم که خط صاف شد.
ــــ۸ـــ۸ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شیدا: جیغی کشیدم
پرستار: خانم دکترررر
شیدا: آروم اشک میریختم، روی زمین بودم، شوکه درمونده بلاتکلیف، هیچی نمیفهمیدمکه با صدای حامی و میسو به خودم اومدم
حامی: شیدا، شیدا
میسو: شیدا چیشد؟؟؟
دکتر: بفرمایید بیروننننن
میسو: شیدا پاشوووووو
بهار: تازه سرمم تموم شده بود که
شیدا: جلوی دهنمو گرفتمو گریه کردم 😭😭
بهار: چچچ چیشده؟
میسو: بهار ت ت ت تو اینجا چیکار میکنی؟
بهار: سرمم تموم
شروین: واییییی چطور به بهار بگیم
دکتر از اتاق بیرون اومد.
دکتر: تسلیت میگم غم اخرتون باشه
شیدا: از جام بلند شدمو نگاهی به حامی انداختم🥲
حامی: شیدا
شیدا: دیگه رزایی نداریم😭
بهار: شوکه بودم هیچی نمیگفتم.
فرید: بهار خوبی؟
بهار: اینا چیمیگن؟ چرا من نمیفهمم؟🥲
فرید: 🥲
شیدا: پریدم بغ....... ل بهار🫂😭
بهار: 🫂😭
اینا چی میگن؟
شیدا: دیگه رزا نداریم😭
بهار: سرم گیج رفت و چشمام سیاهی
میسو: بهاررررر
ادامه دارد...
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ji2lp7b&btn=حرفاتون:))))
نظر بدید تو ناشناس راجب پارت)