میدونم؛
الان هممون خسته و ناامید شدیم
دیگه نمیکشیم
دیگه نمیتونیم
این از وضعیت کشور
اینم از وضعیت قیمت ها
واقعا ما خیلی سختی کشیدیم
خیلی چیزارو دیدیم مثل:کرونا،گرونی،پرپر شدن جوونامون و......
ولی هممون باید امیدوار باشیم که بلاخره بعد از این همه سختی، آزادی و آرامش رو میبینم
آخرین حرفم امیدوار باشیم:)😭✨